Bandomoji svetainės versija. Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Panevėžio muzikos mokykla

Pasirengimas nuotolinio ugdymo procesui

Mieli mokytojai, tėveliai ir mokiniai,

Panevėžio muzikos mokykloje, remiantis 2020 m. kovo 12 dienos Lietuvos Vyriausybės sprendimu dėl COVID-19 viruso suvaldymo, perorganizuojamas ugdymo procesas.

Nuo 2020 m. kovo 16 dienos (penktadienio) iki 2020 m. kovo 27 dienos LR švietimo, mokslo ir sporto ministro Algirdo Monkevičiaus įsaku, skelbiamos mokinių PAVASARIO ATOSTOGOS (vietoj 2020 m. balandžio 14 dienos – 2020 m. balandžio 17 dienos numatytų pavasario atostogų).

Panevėžio muzikos mokyklos mokytojai yra pasiruošę užtikrinti tolesnį ugdymo procesą nuotoliniu būdu.

Gerbiami tėveliai ir mokiniai, prašome aktyviai bendrauti su specialybės ir kitų dalykų mokytojais, ir toliau nuotolinio ugdymo procesą organizuoti Jums priimtiniausiomis formomis, priemonėmis ir laiku, taip, kad Jūsų ugdymo turinys ir pažangumas nenukentėtų.

Individualių (specialybės dalyko ir bendrojo fortepijono) disciplinų nuotolinio ugdymo procesą ir tinkamiausią formą aptarsite su specialybės dalyko ir bendrojo fortepijono mokytojais telefonu ar kitomis komunikacijos priemonėmis.

MUZIKOS ISTORIJOS ir SOLFEDŽIO dalykų nuotolinio ugdymo turinys ir planas bus patalpintas Mokyklos internetinėje svetainėje, ir vykdomas nuo kovo 30 dienos (pirmadienio). Dėl muzikos istorijos ir solfedžio disciplinų nuotolinio ugdymo turinio organizavimo, su mokinių tėvais ir mokiniais (vyresnių klasių) susisieks dalyko mokytojas tiesiogiai telefonu arba el. paštu ar kitomis komunikacijos priemonėmis.

Solfedžio ir muzikos istorijos nuotolinio ugdymo proceso organizavimo tvarka ir įgyvendinimo etapai:

• Mokyklos internetinėje svetainėje, specialiai tam sukurtuose skyriuose, pagal klases, bus patalpintos minėtų dalykų kiekvienos pamokos temos.

• Kiekvienos pamokos temą sudarys: pamokos pavadinimas, pamokos turinys raštu ar pamokos turinys pateiktas video medžiaga.

• Kiekvienos pamokos pabaigoje bus pateiktos užduotys, kurias turės atlikti mokinys įsisavinęs pateiktą medžiagą tekstu ar video.

• Kiekvienos pamokos pabaigoje bus pateikta jos santrauka (esminiai dalykai, ką turėtų būti įsisavinęs mokinys).

• Kas 2-3 pamokas mokinys turės atlikti užduotis. Užduotys būtų: internetinis klausimynas iš praeitų dviejų – trijų paskutinių temų ar projektinis darbas (projekto šabloną, formą, įgyvendinimo etapus, galimus informacijos šaltinius, tikslus ir uždavinius – rasite pateiktos pamokos pabaigoje arba juos pateiks mokytojas el. paštu).

• Grįžtamojo ryšio įgyvendinimas bei mokinio – mokytojo komunikavimo ir užduočių (projektų pateikimo) keitimosi priemonė – el. paštas, video konferencijos.

Organizuojant individualių dalykų (specialybės ir papildomo fortepijono) bei bendrųjų dalykų (solfedžio ir muzikos istorijos) nuotolinio ugdymo procesą, ugdymo proceso teikėjai (mokytojai) bei gavėjai (mokiniai) turi turėti:

• Interneto ryšį.

• Išmanųjį mobilų telefoną, kompiuterį ar planšetę.

• Susikurtą el. paštą.

Naudojantis internetiniu ryšiu per minėtuose įrenginiuose įdiegtas internetinio socialinio komunikavimo programas – www.panmm.lt, Viber, Whatsapp, Messenger, el. paštą, bus organizuojamas NUOTOLINIS, TIESIOGINIS bei MIŠRUS ugdymo procesas.

Būkite sveiki ir ištvermingi.

Panevėžio muzikos mokyklos

direktoriaus pavaduotoja ugdymui,

Laikinai einanti direktoriaus pareigas

Žydrūnė Pilkauskienė